11 Şubat 2007 Pazar

TAKINTILI ADAM....

Ayni baslikda ki gibi takintili bir adamim.Devamli bir seylere takiliyorum.Bu hafta sonu Sosyal kelimesine takildim.Aman efendim hic bu kelimeyi arastirma zahmetinde bulundunuzmu ? O kadar türüne rastlarsiniz ki bir daha da o kelimeyi belki hic telaffuz etmezsiniz.SOSYAL siyasetin den tutun da toplum icersinde ki yasam tarzina kadar girmis.Matamatik de bile her islemin yaninda bir saglamasi vardir.O yoldan yola cikarak bu kelimenin ne kadar bir dogruluk icinde kullanildigini arastirmaya kalktim.Sakin denemeyin dipsiz kuyu neresinden tutsaniz elinizde kaliyor.Dedimya basliktaki gibi takintili adamim uzun bir arastirmalardan sonra kuyunun dibine ulastim.Bu kelime meger insanlar icin gecerli degilmis.Kelimenin tam yerinde nerede kullanildigini asagida ki filmi izliyerek görebilirsiniz.Filmin bu 1nci bölümü haftaya kismet olursa 2nci kisminida sunmaya calisacagim.Biraz zaman ayirin arkaniza yaslanip eger elinizde kahveniz veya cayinizda varsa yudumliyarak seyredin.


ERDIL
Nasil begendinizmi yoksa ben mi yanilmisim.
Saygilarla

Hiç yorum yok: